Elke organisatie heeft een verhaal waarmee ze hen doelgroep willen informeren of overtuigen. In de praktijk is gebleken dat veel organisaties moeite hebben om de organisatieboodschap goed te verwoorden, zodat deze helder en duidelijk is voor hen doelgroep. De consument is de afgelopen jaren steeds kritischer geworden en wordt geholpen door de vele substituten of alternatieven die aangeboden worden. Uw organisatieboodschap krijgt daardoor sporadisch een tweede kans om te kunnen informeren of overtuigen.

Als het uiteindelijk gelukt is om uw organisatieboodschap te verwoorden is het nog de vraag of uw boodschap uw doelgroep bereikt. Zoekmachines zoals Google hebben een groot aantal regels waaraan voldaan moet worden. Alvorens u de kans krijgt uw verhaal te doen wanneer uw doelgroep naar uw product of dienst zoekt. Dit betekent dus dat uw content niet alleen de juiste en duidelijke vertaling moet zijn van uw organisatieboodschap voor uw  doelgroep, maar ook moet voldoen aan de regels van Google om een toppositie te verkrijgen in de zoekresultaten. De grote concurrentie die organisaties op het gebied van  zoekmachines en website conversie optimalisatie kennen maakt het alleen nog meer complexer. Brand Leaderz is op dit gebied met haar content expertise team meer dan een gekwalificeerde partner.

© 2018 Brand Leaderz
Online Marketing. Offline Partnership.